Loading

Reisvoorwaarden

Deze zijn van toepassing op

Onze voorwaarden gelden voor alle uitgevoerde opdrachten die in de naam van Pajos reizen worden uitgevoerd. 

Zijn er uitzonderingen

Alleen kunnen er uitzonderingen zijn, als deze persoonlijk met u of als u met een groep heeft geboekt. Met de hoofdboeker zijn afgesproken. 

Corona

De corona zorgt voor bijzondere situaties die we niet altijd in de hand hebben. Bij het samenstellen van het programma, hebben we gekeken naar de situatie van dat moment. Het kan zijn dat er nog faillissementen bij onze leveranciers plaatsvinden. Hier hebben we geen zicht op, we brengen u dan op de hoogte en zorgen voor een soortgelijke vervanging.

Reisvoorwaarden

Boeking

U maakt uw boeking eenvoudig online, via de mail info@pajosreizen.nl of via ons telefoonnummer, hier spreekt u uw naam en telefoonnummer in. En ons serviceteam belt u bij vragen
terug voor de reservering op 0850043201 Na de boeking ontvangt u een bevestiging, hierna een definitieve reservering om daarna tot een factuur betaling over te gaan. Na de betaling, ontvangt u een factuur waar het bedrag op volledig betaald op staat. Hierna, 14 dagen voor vertrek ontvangt u de reispapieren. Inclusief een instapkaart, thuisblijverskaart en de hotel informatie 

Heeft u 10 dagen voor vertrek nog niet betaald, dan komt de reservering te vervallen en zullen we het bedrag 100% opeisen. 

Vertrek

Op uw instapkaart staat een noodnummer van Pajos reizen, hierop kunt u Pajos reizen altijd informeren mocht er iets tussenkomen. Mocht u niks laten weten, en u bent op de aangegeven tijd niet op de vertrekplaats. Met een maximale overschrijding van 15 minuten.
Dan heeft u daarmee de reis geannuleerd, en heeft u geen recht meer op vergoeding van de reis. Het vertrek vanaf de stadsbezoeken als kerstmarkten en stedenreizen zijn afhankelijk van de lokale omstandigheden. Hierdoor kan de tijd afwijken tussen 17 uur en 20 uur. 

Verzekeringen

U bent zelf verantwoordelijk voor een reisverzekering en uw zorgkosten verzekering. Omdat wij geen financieel belang hierin willen hebben. Natuurlijk kunnen wij u wel een advies geven hierover. Mailt u dan naar info@pajosreizen.nl. De touringcars en uw reis
is natuurlijk wel standaard verzekerd bij ons.

Vertrek, wanneer weer ik het definitief

Busreizen

De rest gaat door bij meer dan 20 personen
per reis. Wij annuleren bij te weinig
deelnemers 1 maand voor vertrek.

Dagtochten

Boekt u tot 15 dagen  voor vertrek, dan is de boeking altijd op aanvraag. En geldt er géén vertrekgarantie op al onze reizen en dagtochten. Onze excuses voor het ongemak hiervoor. We proberen zo min mogelijk te annuleren. Bij het boeken gaat u akkoord met de voorwaarden, dat u dus bij kleinere groepen met een minder grote touringcar zult reizen op de dagtochten.

De rest gaat door bij meer dan 15 personen per reis.
Wij annuleren bij te weinig deelnemers 1 maand voor vertrek.

Bij het concertvervoer, dient u ook op de tijd die de chauffeur op de terugweg aanwezig te zijn. Bent u dan niet aanwezig, dan gaat de chauffeur ervanuit dat u niet mee terug wilt rijden. Hetzelfde geldt voor de evenementen. 

 

Kofferservice

Bij de hotels waar deze service wordt geboden.
Bieden wij inclusief kofferservice. Geen extra kosten, ziet u de omschrijving

Excursies en entrees

De omschreven excursies die zijn inclusief, of het moet anders vermeld staan. Dit is zelden.

Voor de entrees en boottochten is dit afhankelijk per reis. U kunt deze informatie in elk kolom vinden van uw dagtocht of reis.

Zitplaatsen

U heeft bij ons altijd extra veel beenruimte, want we reizen alleen met comfort class. (82 cm beenruimte). Daarmee, is het voor iedereen comfortabel reizen. En de groepen zijn nooit groter dan 40 personen. Voor de Top Class is er nog meer beenruimte en heeft u gratis koffie en thee onderweg aan boord

Koffiebar

Onze touringcars zijn allemaal voorzien van Airco, toilet, koffiebar en koelkast. Hierdoor reist u onderweg met alle comfort. Mocht de groep kleiner zijn dan 15 personen aan gasten, dan gebruiken we kleine 20 persoonstouringcars. Een extra stop voor koffie word dan ingelast. (Deze hebben wel airco en hebben voldoende beenruimte. Verder geen koelkast, toilet en koffiebar)

Chauffeurs

Onze chauffeurs zijn allemaal opgeleid met alle hoge kwaliteitseisen. Waardoor u comfortabel, veilig en met schone bussen onderweg bent.

Fooigeld

Voor de hotels, stadsgidsen en de excursies, zijn de fooien inbegrepen. Alleen het fooiengeld voor uw chauffeur en reisleider zijn
NIET inclusief. Is naar eigen beleving.

Reisleiding

Onze reisleiding heeft al meer dan 35 jaar ervaring, en weet u veel te vertellen over de plaatsen  onderweg. En MEDISCH onderlegd. Waardoor ook bij problemen, deze weet wat te doen. Dit geeft u en
ons een veilig gevoel!

Shopping Basket